Projekt trädgård i full gång....




Med solen och det fina vädret kommer trädgårdsprojekten....
ett av dem är att gräva trädgårdsland plus sandlåda till barnen....
*påbörjat*


Projekt Utbyggnad av kattgård och isolering av friggebod *påbörjat*




Lycium barbarum


I år ska jag också testa mig på att odla gojibär. Jag har startat med 2 plantor till att börja med.
De ser inte mycket ut för världen just nu (titta bild) Men förhoppningsvis ska den ta sig riktigt fint och om jag har tur kan jag få lite nyttiga bär till filen el smoothien i slutet av sommaren och egen odlade dessutom kan inte blir bättre =)
Kommer lägg upp bilder hur dessa buskar utvecklar sig längre fram i sommar.




tryck HÄR om du vill veta med om gojibär




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback