Te, blommor och lite annat....

En av mina absoluta favorit blommor: Bergsklint, så vacker och doftar underbart!!
Tack älskade mamma för buketten!





Och en annan doftande sommar favorit syrén så klart!




Nu har vi fått hem den nya brevlådeskylten som jag beställde förra veckan. Dessa skyltar går att beställa på http://skyltmax.se vi beställde en i plast med tejpad baksida. Så här blev resultatet.



Fick också hem lite mineralsmink som jag beställde förra veckan från USA, från Everyday minerals.
Beställde ett Smoky Eyes Kit och en stor matte base light beige samt provpåsar på deras helt nya jojoba base. Tycker väldigt mycket om deras smink, för att inte tala om deras sminkborstar som är helt underbara, är de bästa sminkborstar jag testat. Kan verkligen rekommenderas!! Smoky eyes kit hade en jätte bra svart färg som var väldigt bra till eyeliner, har haft svårt att hitta en ögonskugga i mineralsmink som varit riktigt svart men det var denna! Stor base plus ögon kit kostade mig totalt 173kr väldigt billigt alltså! Leveransen tar cirka 1 vecka!



 
Ska testa mig på att göra hallonblads te så har varit ute och plockat hallonblad och hängt upp för torkning...
bladen innehåller bland annat Oxytocin...




Detta fina kort fick jag av Tess, tusen tack!!
Titta in till hennes pyssel blogg här





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback