Torsdag


Idag har jag gjort lite nya halsband.



Jag har också ÄNTLIGEN beställt denna tapet ovan som jag hittade i en matsal på Agnetas fina hotell1 i Visby i somras jag blev helt kär! Detta ska bli vår nya sovrums tapet. Har också beställt nya tapeter till barnens rum en mörkblå och en ljusblå med stjärnor.
Kan VARMT rekommendera Måleributiken.se där jag beställde tapeterna hade rabatt kod så fick alla tapeter till 20% rabatt plus fri frakt. De hade också väldigt trevlig personal. Är riktigt nöjd!!




Denna fina blog award fick jag av vår älskade granne Desirèe My Myself and I TUSEN TACK!!!!

Till denna Award hör en uppgift.
Liebster är ett tyskt ord som betyder "käraste"och utnämningen ges endast till bloggar med färre än 200 följare/prenumeranter . När man får utmärkelsen ska man göra följande:

Tacka den som gett dig utmärkelsen och länka. TACK!!! <3

Skriv ner de 5 bloggar man vill lämna awarden vidare till och låta dom veta det genom att lämna en kommentar hos dem.

Till sist hoppas man att dom utvalda vill lämna utmärkelsen vidare...
 
Jag skickar awarden vidare till: 

Made By Ina - för att hon är en så otroligt fin människa och för att hon är så himla duktig på att sy och pyssla, Retro stil är hennes stora passion. ;=) Marina har precis har blivit mamma till en ursöt liten dotter så igen Stort Grattis! 

Jag antar att jag inte kan ge awarden tillbaks till Desirée men annars hade jag gjort det.


Det var de två jag ville ge denna blogg award till, jag vet man skulle ge till fem men men det måste man nog inte om man inte vill!




Kommentarer
Made by Ina

Du är ju för söter du ;)

Jag tackar och tar emot

2012-01-19 @ 18:48:43 // http://www.lucats.se/pyssel

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback